2007年7月30日星期一

遊歷篇...21.7.2007

除咗ah O之外, 我哋仲有新力軍...亞闊, monkichi, melody, lala, kiki同行, 陣容鼎盛!

ah O希望快d起飛, 快d食完餐, 然後...即瞓zzzzzzzzzz!

從首爾轉機到濟州...到宮殿check-in之後, 我們即瞌番兩三個鐘...好, 出發! 原本打算沿海邊走去龍頭岩看看...就在這個時候, 我們遇上......
我們遇上nine-nine >.< 牠竟然不斷跟住我哋. 我扮唔驚...但係聽到佢喺我後面ge"踏踏"腳步聲, 我都有d拾擔心. 不知如何是好, 見到有的士......即上la! 上車之後, 特地影下佢, 可惜, 佢唔肯望鏡頭! 好喇, 去邊呢? 去龍頭岩, 又驚太近, nine-nine會去那裡等我們. 看看地圖, 最近ge景點應該係神秘之路, 咁, 去lor. 神秘之路係一條斜路, 明明向上係斜ge, 熄匙後, 車應該溜後, 但好奇怪, 車竟然會繼續上前. 點解呢? 司機好落力示範幾次...wow, 這程的士成w10000 ga.
下一站去邊好? 沿途見過漢拏樹木園Halla Arboretum, 不過, 一直都係車路, 我哋附近又無車...點算? 於是, 走去問人lor. 選了一個類似學生團ge領隊去問, 問下問下, 試下提出可否順路載我們一程. 太好人lu, 真係叫我哋上車. 咁, 我哋就好方便的到達漢拏樹木園.
這個地方好舒服, 到處都是花草樹木, 有好多人到來走走, 輕輕鬆鬆hea下, 啱晒我哋la.
見到石卵路...走去行行. 嘩, 勁痛ga...我為以前睇小這些石路而道歉. 想想下, 石卵路+nine-nine, 不就是呼應上次束草ge經歷嗎?
行完這個樹木園, 我哋決定去東門市場逛逛和食飯. 點去? 重施故技lor...今次搵一個中年女子, 她載住一個少女準備離開. 於是我哋上前問路, 佢就話載我哋去車站. 都好吖, 近好多嘛. 韓國人, 都幾友善.

没有评论: