2007年7月30日星期一

遊歷篇...22.7.2007

濟州景點都幾散, 自己揸車就幾好. 無車牌...搭巴士lor. 先坐的士(大約w2500-3500)去濟州市外長途汽車站. 買票的地方全部韓文, 只有指住地圖表示想去ge地方. 今日, 我哋去城山日出峰, 每人車費w3000. 類似旅遊巴ge巴士. 這裡有不少路線, 應該可以去到唔少地方. 又, 韓國情侶好鍾意著情侶裝. 唔知呢, 反而欣賞這份勇氣.
ah O好舒服! 上車之後, 覺得熱, 奇怪司機點解唔開冷氣. 其實, 打開窗吹自然風仲涼. 要反思, 我哋已經習慣晒坐車有冷氣要閂窗, 根本再無開窗ge意識.
城山日出峰...d景好靚呀!!!!! 睇相睇過好多次, 真實都一樣吸引. 這是我在濟州最想去的地方! 成人入場費w2000.
由山腳走上來是一片草地, 之後要拾級而上. 中段, 欣賞下美景先!
天然ge藍色!!! 水平線係模模糊糊ga, 襯埋週圍ge綠色...這就是大自然啊!
在東門市場買了這頂帽...好好啊, 夠大, 遮遮掩掩...自己塊面, 啱晒!
一齊望下海...這些美景要留番以後, 特別係辛苦ge時候好好懷念, 替自己加油!
石頭爺爺在濟州到處都有, ah O 梗係要合照la.
無想過去All-in拍攝場所, 不過地點較近, 順便看看la. 由城山日出峰坐的士w4000. 近海邊, 風景都好, 就係比較晒lor.
入去參觀每人w3000. 這些都是當時的拍攝場地, 對我們來說, 有個瓦遮頭有冷氣都好la. 這個教堂可供人拍婚紗照, 當日就有個亞珠媽同叔叔嚟影相.
防曬措施要辦妥, 太陽唔好曬親我! 經過今日, 也要重新考慮自己的防曬, 甚至抗曬裝備!
多數遊客都係自己駕車前往, 又搵唔到順風車對象, 我哋就請人幫手call的士, 坐車到附近巴士站, 再搭一個鐘長途巴士返濟州市.

没有评论: