2007年7月30日星期一

遊歷篇...23.7.2007

今天先去天地淵瀑布. 搭長途巴士到西歸浦市(w3000, 大約45分鐘), 再轉的士(w1800). 成人入場費w2000. 瀑布座落在一個大公園裡面, 一路都有樹蔭, 舒服好多! 好鍾意這家人, 背後仲有兩個男士影相tim. 我最恨, 一家人, 去旅行.沿路景色...波平如鏡.
坐低諗下, 下一站去邊. haa, 我哋好似擺龍門陣, 商議如何奪取武林寶座一樣.
大家都想去這個o'sulloc綠茶博物館. 之前上網看到個茶園都已經好吸引gala. 不過, 地方好隔涉, 左問右問, 盡量減低成本, 就係搭的士->轉巴士->再轉的士. 好, 先打的去番西歸浦ge New BusTerminal(的士w4900), 旁邊就係World Cup Stadium(其實長途巴士曾經經過). 之後, 坐Road No.1132(Ilju, West bound)去Hwasun(每人w1000), 再轉的士(w9300). 雖然咁轉折, 但都值得
全部韓文, 唔識睇la. 我哋去cafe坐坐, 都hea咗成個鐘, 好鍾意綠茶雪糕啊! 這頂帽令我有女俠feel, 擺番個飲茶pose lor.
個腳架都幫咗我唔少...下次可能要帶埋反光板tim. 太陽好猛, 經常背光, 有反光板補一補會好d.
五六點lu, 陽光柔和好多, 人都活潑好多. 最喜歡大草地, 梗係要發下顛la.
唔驚污糟, 以最自然ge方式接觸這片草地. 其實對腳都曬出涼鞋印lor.
我部機唔掂jar, 雖然黑d, 但其實仍然係好靚ge茶園. 玩下role-play, 扮採茶姑娘.
玩到六點幾七點, 真係無車喇. 有個男士想車我哋去車站ga, 不過, 佢女伴截住. 都明ge, 三個花樣年華ge女子上車, 令到佢男友以後朝思暮想就唔好la. 最後, 美麗ge receptionist提議我哋call taxi, 而且左駁車右駁車不太化算, 不如直接call車返濟州市. 佢態度友善, 又靚女, 英文又好聽, 信佢la. 終於登上長途的士(w25000), 大約45分鐘就返到東門市場lu.
返到東門市場, 食番個魚生, 正! (見美食篇)

没有评论: